Thursday, October 15, 2009

倔强就是我

当我和世界不一样那就让我不一样
坚持对我来说就是以刚克刚

我如果对自己妥协如果对自己说谎
即使别人原谅我也不能原谅

最美的愿望一定最疯狂
我就是我自己的神在我活的地方

我和我最后的倔强握紧双手绝对不放
下一站是不是天堂就算失望不能绝望

我和我骄傲的倔强我在风中大声的唱
这一次为自己疯狂就这一次我和我的倔强

对爱我的人别紧张我的固执很善良
我的手越肮脏眼神越是发光

你不在乎我的过往看到了我的翅膀
你说被火烧过才能出现凤凰

逆风的方向更适合飞翔
我不怕千万人阻挡只怕自己投降

我和我最后的倔强握紧双手绝对不放
下一站是不是天堂就算失望不能绝望

我和我骄傲的倔强我在风中大声的唱
这一次为自己疯狂就这一次我和我的倔强

就这一次让我大声唱
lalalala...
就算失望不能绝望...
lalalalala...
就这一次我和我的倔强


有点想家了。这个星期好忙哦,时间太少了,要做的东西太多了,还好有五月天陪着我。要加油了!

5 comments:

Ah Wei said...

Mayday rock and roll!
keep it on! haha...

Unknown said...

加油哦~!找到你在英国的晴天 .

sinyin ^-^ said...

hahaa.. i m listening to mayday oso !!!
like them =))
me 2, gettin more n more busy
but stil ok ..can cope n diwali's cumin!!! hahahaa..
take care ah, chat weekend? :p

yi ying said...

ah wei : haha yea i'll try and keep it up, hopefully so !! =)

bon : haha thanks wor!! it's really gloomy over here so there's not much of sun and makes u moody sometimes, i do miss the weather back in malaysia very very much ><

bao bei: haha yea mayday is the best best song to listen to when u feel so down down down !! it makes u up up up again !! thanks to you lor my dear that i super love mayday heehee. my life is super busy right now so i'll probably find a chance to talk to u like .. REAL SOON. miss you A LOT A LOT.

sinyin ^-^ said...

yea..its okay..
i m gettin really busy oso..=)
nw doin my assignment feel like wanna curse those biochemist XD

i miss u too!!! huhuuu..
kip updated la yea jz drop me an offline mesej la whenever u free =)